Na Učiteljskom fakultetu 7. i 8. veljače 2025. godine održan je uvodni sastanak znanstvenoistraživačkoga projekta Rana disciplinarna pismenost na hrvatskome: obilježja udžbeničkoga diskursa – RAPID (HRZZ IP-2024-05-2755) koji financira Hrvatska zaklada za znanost.
Uz voditeljicu projekta prof. dr. sc. Lidiju Cvikić, istraživačku skupinu čini 13 suradnika iz 5 visokoškolskih ustanova. Sa Sveučilišta u Zagreb Učiteljskoga fakulteta prof. dr. sc. Marko Ćaleta, prof. dr. sc. Tamara Turza-Bogdan, izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček i izv. prof. dr. sc. Dubravka Glasnović Gracin, a s Fakulteta hrvatskih studija izv. prof. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum. Sa Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku istraživači dolaze s dvaju fakulteta: prof. dr. sc. Višnja Pavičić Takač i Perica Vujić s Filozofskoga fakulteta te prof. dr. sc. Emina Berbić Kolar i izv. prof. dr. sc. Ivana Trtanj s Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti. Sa Sveučilišta u Rijeci dolaze prof. emerita Diana Stolac te vanjska suradnica Fakutleta za logopediju nasl. doc. dr. sc. Gordana Dobravac. Iznimno važnu ulogu u projektu imaju i istraživačice koje rade u neposrednoj nastavnoj praksi, dr. sc. Tanja Maltar Okun iz OŠ Sveti Petar, Orehovec te doktoradnica Katarina Širanović iz OŠ Tituša Brezovačkog, Zagreb.
U pozdravnome govoru suradnicima projekta prodekanica za poslovanje i razvoj Učiteljskoga fakulteta izv. prof. dr. sc. Martina Kolar Billege naglasila je kako je upravo Učiteljski fakultet onaj dionik odgojno-obrazovnoga sustava koji je rezultatima svojih istraživanja kontinuirano unaprjeđivao sustav te je istraživačima poželjela da radom u projektu nastave u tome smjeru. Tijekom dvodnevnoga sastanka istraživačka je skupina definirala hodogram istraživačkih aktivnosti, plan diseminacijskih aktivnosti, kao i administrativne procedure važne za provedbu projekta.

